Nutrició i Menopausa

Nutrició i Menopausa
Quan els cicles menstruals comencen a ser irregulars (perimenopausa) s’inicia un canvi hormonal amb el qual disminueix el metabolisme basal (calories que cremem en repòs) i es tendeix l’acumulació de greix abdominal, alhora s’incrementa el risc de que apareguin altres alteracions com hipercolesterolèmia o hipertensió arterial

Acompanyem la dona en la transició cap a la menopausa per ajustar la seva ingesta de forma adequada evitant l’augment de pes típic d’aquesta etapa.  Quan la menopausa està instaurada i s’ha produït augment de pes i greix central, l’ajudem a retornar al pes habitual . A més prevenim i tractem els estats d’ osteopènia i osteoporosis (disminució de massa òssia i risc de fractura), colesterol i valores de tensió elevats que solen donar-se durant la menopausa


Vols fer-nos una consulta Nutrició en la gestació, lactància i menopausa ?

També et pot interessar


Nutrició i Menopausa

La Carxofa. Aliments de temporada

Per la seva baixa aportació energètica i greixosa esta molt indicada en aquells pacients que segueixen pautes d’aprimament.

Nutrició i Menopausa

L'humus

El consum d’ humus s'associa amb una baixa incidència d’obesitat i altres problemes de salut

Nutrició i Menopausa

El consum d'espècies picants genera beneficis per a la salut

Diversos estudis han vinculat l'atracció pel menjar picant a persones atrevides, amb fortes personalitats i persones a la recerca d'aventures.


Este sitio web utiliza Cookies propias y de terceros. Si continua navegando, supone la aceptación de la instalación de las mismas. OK | Más información

Política de cookies +